Dunedin 2 - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van fransanstijnpienfien - WaarBenJij.nu Dunedin 2 - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van fransanstijnpienfien - WaarBenJij.nu

Dunedin 2

Door: Fransanstijnpienfien

Blijf op de hoogte en volg fransanstijnpienfien

24 Augustus 2010 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Vandaag was het schiereiland bij Dunedin (Otago Peninsula) aan de beurt om bekeken te worden. De 64 km lange prachtige route voer eerst langs de zee om daarna verder te omhoog te klimmen tot boven op de heuvels. De wegen waren erg smal, maar het was weer erg rustig. Op de uiterste punt was het Albatross Centre. Hier leeft de enige kolonie albatrossen op het vasteland ter wereld. Helaas hebben we die niet kunnen bekijken, maar we hebben wel een albatros zien vliegen. Ook voor de geeloogpinguins waren we te laat helaas. Wel zagen we zeeleeuwen die lagen te luieren op een ongerept strand.

• 24 Augustus 2010 - 08:40

Puck:

Fantastisch weer! En Pien..zie ik daar al een hele dikke buik?? Goed hoor.

Kus, en tot zondag!

• 25 Augustus 2010 - 07:53

Marianne:

gezellig die foto met vijfjes. Ziet er weer super uit. groetjes, Marianne

• 25 Augustus 2010 - 19:34

Carla:

Wat een prachtige foto's Verlangen jullie al naar huis? Ons kleine Bacxkske groeit als kool zo te zien. Rond welke tijd kunnen we jullie verwachten op Schiphol?
    dikke kus Carla