Franz Jozef naar Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van fransanstijnpienfien - WaarBenJij.nu Franz Jozef naar Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van fransanstijnpienfien - WaarBenJij.nu

Franz Jozef naar Te Anau

Door: Fransanstijnpienfien

Blijf op de hoogte en volg fransanstijnpienfien

22 Augustus 2010 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Vandaag is het zaterdag 21 aug. We vertrekken vandaag voor een lange rit een flink stuk verder naar het zuiden. De eerste uren rijden we in de regen, maar de tweede helft van de dag is het droog. Het landschap waar we doorheen rijden is zo gevarieerd en indrukwekkend, dat we geen tijd hebben om te lezen, of even de ogen dicht te doen.
We nemen diverse bergpassen, die gelukkig geen van allen besneeuwd of glad zijn. Vooral het gebied rond Lake Wanaka is adembenemend mooi.
8,5 uur hebben we gereden en zijn veel door elkaar geschud door de vele haarspeldbochten en bobbels op de weg. We zijn nu in het zuidwestelijke fjordengebied aangekomen en de excursie voor morgen hebben we al geboekt. Dat wordt weer vroeg uit de veren, want om 8.30u moeten we kant en klaar staan om de Doubtful Sound te bekijken.

• 22 Augustus 2010 - 13:08

Marianne:

ook dit is weer adembenemenend mooi! geniet er nog van want de tijd gaat veel te snel.
    marianne